Pozycjonowanie stron

Czym jest pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie stron pod kątem wyszukiwarek to proces, który ma na celu poprawę pozycji witryny w organicznych wynikach wyszukiwania, determinując zwiększanie ruchu na stronie internetowej. 

Najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce jest wyszukiwarka Google, która stanowi aż 90% wszystkich zapytań. Przygotowując strategię marketingową dla każdego z serwisów, w szczególności należy opierać się na rekomendacjach właścicieli firmy z Doliny Krzemowej. Jednakże wytyczne dostarczane od pracowników Google nie zawsze są odpowiednio rozwinięte i co ważne algorytm odpowiedzialny za wyświetlanie wyników wyszukiwania jest bardzo często aktualizowany, co przyprawia właścicieli stron internetowych o ból głowy. W branży SEO najważniejsze jest doświadczenie i ilość przerobionych projektów. Na podstawie tego Specjalista SEO, potrafi przeprowadzić skuteczne pozycjonowanie każdej strony internetowej.

Na proces pozycjonowania strony składa się bardzo wiele czynników. Możemy jednak określić 3 najważniejsze kierunki:

  • optymalizacja techniczna serwisu,
  • optymalizacja tekstowa serwisu,
  • linkowanie zewnętrzne.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Koszt pozycjonowania strony internetowej różni się w zależności od tego na jakich frazach planujesz się skupić. Jeśli chcesz mieć wysoką pozycję w Google, musisz wiedzieć, że oprócz kosztów związanych z pracą Specjalistów SEO, będziesz musiał zainwestować w budowanie linków zewnętrznych i tworzenie treści.

Kluczowym aspektem jest również złożoność i struktura strony internetowej, poziom konkurencji w Twojej branży oraz ilość pracy do wykonania. W pierwszej kolejności wykonuje się Audyt SEO, który zweryfikuje aktualną sytuację i wskaże błędy, które należy poprawić. Na jego podstawie dobierania jest indywidualna strategia i plan działania.

Jednym z najważniejszych czynników jest wiarygodność domeny, zbudowana przez linkowanie zewnętrzne, które bardzo często stanowi największą część budżetu. Skontaktuj się z nami, a dobierzemy działania, które pozwolą ominąć potencjalną barierę stanowiącą wysoką różnicę w profilu linkowym.

*CENY ORIENTACYJNE ZALEŻNE OD BRANŻY

Cennik

Taniej 20%

Basic

999 / miesięcznie
Limit do 30 fraz
  • Mini audyt na start
  • Wytyczne do pisania tekstów
  • Kwartalne raporty
  • Linkowanie zewnętrzne
Taniej 35%

Standard

1999 / miesięcznie
Limit do 150 fraz
  • Audyt na start
  • Wytyczne do pisania tekstów
  • Kwartalne raporty
  • Linkowanie zewnętrzne
Taniej 30%

PREMIUM

2999 / miesięcznie
Bez limitu fraz
  • Audyt na start
  • Sami tworzymy treści
  • Miesięczne raporty
  • Linkowanie Premium

Ile trwa pozycjonowanie strony

Czas potrzebny na wypozycjonowanie strony internetowej zależy od kilku czynników. Pierwszym z nich jest Twoja konkurencja. Musisz mieć świadomość, że nie tylko Ty prowadzisz bądź planujesz działania pozycjonowania strony. Jeśli trafiłeś na Twoich konkurentów na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce Google, wielce prawdopodobne jest to, że takie działania prowadzą już od dłuższego czasu. Na podstawie wybranych przez Ciebie fraz kluczowych i analizie konkurencji możemy wyestymować możliwości do poprawy aktualnej pozycji.

Kolejnym aspektem jest ilość i intensywność działań, które będą realizowane przez Specjalistów SEO. Budżet jaki planujesz przeznaczyć na pozycjonowanie Twojej strony determinuje czas w jakim zbliżymy się i następnie przegonimy Twoją konkurencję.

Kolejnym aspektem jest aktualna sytuacja i kondycja serwisu oraz wcześniej prowadzone działania. Należy zweryfikować, czy Twój serwis nie jest na czarnej liście Google, nie ma żadnych kar – zarówno tych algorytmicznych jak i tych nałożonych przez pracowników Google.

Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową?

Rewolucja cyfrowa spowodowała, że coraz częściej wybieramy zakupy i szukamy usług w Internecie. Wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania przyczyniają się do zwiększenia ruchu do Twojej witryny. Im więcej kliknięć z wyników wyszukiwania, tym większa szansa, że użytkownicy ci, zostaną Twoimi przyszłymi klientami. Dzieje się to dlatego, że wpisując konkretną frazę w Serpach, użytkownik kieruje się intencją. Wpisując frazę np. „krzesło obrotowe białe”, w większości przypadków użytkownik nastawiony jest na zakup. By go dokonał, Twój serwis musi wzbudzić jego zaufanie, czyli być wolny od błędów, poprawnie zoptymalizowany, przejrzysty i bezpieczny. To pod jakimi frazami warto się wyświetlać, ustalisz z naszą Agencją SEO WordWeb.

Zajmując wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, budujesz świadomość marki. Musisz wiedzieć, że Twoi potencjalni klienci nie dokonują od razu zakupów bądź nie korzystają z usług po pierwszym kontakcie ze stroną. Jeśli użytkownik zauważy Twój serwis, który wzbudził jego zaufanie, kolejnym razem do zapytania w wynikach wyszukiwania do frazy np. „krzesło obrotowe białe” dopisze nazwę Twojego brandu i jeszcze dodatkowo poleci go swoim znajomym, którzy będą napędzać ilość wyszukań Twojej firmy.

Bogate doświadczenie

Pozycjonujemy od lat

Pozycjonowaniem stron zajmuje się od wielu lat. Mieliśmy do czynienia niemal z każdą branżą. Z racji naszego doświadczenia, posiadamy liczne kontakty, które pozwalają nam wynegocjować najkorzystniejsze warunki w przypadku zakupu wiarygodnych linków.

Optymalizacją stron internetowych zajmujemy się od 2014 roku

Znajomość branż

Kontakty z wydawcami portali

Jak mierzyć efekty pozycjonowania?

Celem pozycjonowania stron internetowych jest poprawa pozycji w wynikach wyszukiwania. Jak wykazały nasze testy, ruch z 1 pozycji z wyszukiwarki Google równa się średnio kolejnym 2-3 pozycjom łącznie. Szukając czegoś konkretnego w Internecie, użytkownicy chcą dostać odpowiedź na swoje zapytanie jak najszybciej, dlatego w większości przypadków przeglądają jedynie 1 stronę wyników wyszukiwania i to właśnie tam powinniśmy się znaleźć myślą o potencjalnym ruchu.

Weryfikując efekty pozycjonowania stron internetowych, należy skupić się na cyklicznym porównywaniu danych.

 Przydatne informacje uzyskamy z kilku narzędzi:

    • Google Analytics – sprawdzisz w nim kanały, z których użytkownik wszedł na Twoją stronę, współczynnik konwersji czy grupę docelową.
    • Google Search Console – sprawdzisz tutaj wszystkie frzy kluczowe, pod którymi wyświetlasz się w wyszukiwarce Google.
    • Senuto – narzędzie zewnętrzne do monitorowania pozycji dla Twojego serwisu.

 

Kontakt

Napisz do nas

Skontaktuj się z nami, aby otrzymać bezpłatną wycenę niezbędnych kosztów, które pozwolą Ci uzyskać wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania i generować większy ruch do Twojej strony lub sklepu.
kontakt agencja seo wordweb