Pozycjonowanie stron
Czym jest pozycjonowanie stron?
Pozycjonowanie stron pod kątem wyszukiwarek to proces, który ma na celu poprawę pozycji witryny w organicznych wynikach wyszukiwania, determinując zwiększanie ruchu na stronie internetowej.
Najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce jest wyszukiwarka Google, która stanowi aż 90% wszystkich zapytań. Przygotowując strategię marketingową dla każdego z serwisów, w szczególności należy opierać się na rekomendacjach właścicieli firmy z Doliny Krzemowej. Jednakże wytyczne dostarczane od pracowników Google nie zawsze są odpowiednio rozwinięte i co ważne algorytm odpowiedzialny za wyświetlanie wyników wyszukiwania jest bardzo często aktualizowany, co przyprawia właścicieli stron internetowych o ból głowy. W branży SEO najważniejsze jest doświadczenie i ilość przerobionych projektów. Na podstawie tego Specjalista SEO, potrafi przeprowadzić skuteczne pozycjonowanie każdej strony internetowej.
Na proces pozycjonowania strony składa się bardzo wiele czynników. Możemy jednak określić 3 najważniejsze kierunki:
- optymalizacja techniczna serwisu,
- optymalizacja tekstowa serwisu,
- linkowanie zewnętrzne.
Ile kosztuje pozycjonowanie strony?
Koszt pozycjonowania strony internetowej różni się w zależności od tego na jakich frazach planujesz się skupić. Jeśli chcesz mieć wysoką pozycję w Google, musisz wiedzieć, że oprócz kosztów związanych z pracą Specjalistów SEO, będziesz musiał zainwestować w budowanie linków zewnętrznych i tworzenie treści.
Kluczowym aspektem jest również złożoność i struktura strony internetowej, poziom konkurencji w Twojej branży oraz ilość pracy do wykonania. W pierwszej kolejności wykonuje się Audyt SEO, który zweryfikuje aktualną sytuację i wskaże błędy, które należy poprawić. Na jego podstawie dobierania jest indywidualna strategia i plan działania.
Jednym z najważniejszych czynników jest wiarygodność domeny, zbudowana przez linkowanie zewnętrzne, które bardzo często stanowi największą część budżetu. Skontaktuj się z nami, a dobierzemy działania, które pozwolą ominąć potencjalną barierę stanowiącą wysoką różnicę w profilu linkowym.
Cennik
Basic
- Mini audyt na start
- Wytyczne do pisania tekstów
- Kwartalne raporty
- Linkowanie zewnętrzne
Standard
- Audyt na start
- Wytyczne do pisania tekstów
- Kwartalne raporty
- Linkowanie zewnętrzne
PREMIUM
- Audyt na start
- Sami tworzymy treści
- Miesięczne raporty
- Linkowanie Premium
Ile trwa pozycjonowanie strony
Czas potrzebny na wypozycjonowanie strony internetowej zależy od kilku czynników. Pierwszym z nich jest Twoja konkurencja. Musisz mieć świadomość, że nie tylko Ty prowadzisz bądź planujesz działania pozycjonowania strony. Jeśli trafiłeś na Twoich konkurentów na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce Google, wielce prawdopodobne jest to, że takie działania prowadzą już od dłuższego czasu. Na podstawie wybranych przez Ciebie fraz kluczowych i analizie konkurencji możemy wyestymować możliwości do poprawy aktualnej pozycji.
Kolejnym aspektem jest ilość i intensywność działań, które będą realizowane przez Specjalistów SEO. Budżet jaki planujesz przeznaczyć na pozycjonowanie Twojej strony determinuje czas w jakim zbliżymy się i następnie przegonimy Twoją konkurencję.
Kolejnym aspektem jest aktualna sytuacja i kondycja serwisu oraz wcześniej prowadzone działania. Należy zweryfikować, czy Twój serwis nie jest na czarnej liście Google, nie ma żadnych kar – zarówno tych algorytmicznych jak i tych nałożonych przez pracowników Google.
Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową?
Rewolucja cyfrowa spowodowała, że coraz częściej wybieramy zakupy i szukamy usług w Internecie. Wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania przyczyniają się do zwiększenia ruchu do Twojej witryny. Im więcej kliknięć z wyników wyszukiwania, tym większa szansa, że użytkownicy ci, zostaną Twoimi przyszłymi klientami. Dzieje się to dlatego, że wpisując konkretną frazę w Serpach, użytkownik kieruje się intencją. Wpisując frazę np. „krzesło obrotowe białe”, w większości przypadków użytkownik nastawiony jest na zakup. By go dokonał, Twój serwis musi wzbudzić jego zaufanie, czyli być wolny od błędów, poprawnie zoptymalizowany, przejrzysty i bezpieczny. To pod jakimi frazami warto się wyświetlać, ustalisz z naszą Agencją SEO WordWeb.
Zajmując wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, budujesz świadomość marki. Musisz wiedzieć, że Twoi potencjalni klienci nie dokonują od razu zakupów bądź nie korzystają z usług po pierwszym kontakcie ze stroną. Jeśli użytkownik zauważy Twój serwis, który wzbudził jego zaufanie, kolejnym razem do zapytania w wynikach wyszukiwania do frazy np. „krzesło obrotowe białe” dopisze nazwę Twojego brandu i jeszcze dodatkowo poleci go swoim znajomym, którzy będą napędzać ilość wyszukań Twojej firmy.
Pozycjonujemy od lat

Optymalizacją stron internetowych zajmujemy się od 2014 roku
Znajomość branż
Kontakty z wydawcami portali
Jak mierzyć efekty pozycjonowania?
Celem pozycjonowania stron internetowych jest poprawa pozycji w wynikach wyszukiwania. Jak wykazały nasze testy, ruch z 1 pozycji z wyszukiwarki Google równa się średnio kolejnym 2-3 pozycjom łącznie. Szukając czegoś konkretnego w Internecie, użytkownicy chcą dostać odpowiedź na swoje zapytanie jak najszybciej, dlatego w większości przypadków przeglądają jedynie 1 stronę wyników wyszukiwania i to właśnie tam powinniśmy się znaleźć myślą o potencjalnym ruchu.
Weryfikując efekty pozycjonowania stron internetowych, należy skupić się na cyklicznym porównywaniu danych.
Przydatne informacje uzyskamy z kilku narzędzi:
- Google Analytics – sprawdzisz w nim kanały, z których użytkownik wszedł na Twoją stronę, współczynnik konwersji czy grupę docelową.
- Google Search Console – sprawdzisz tutaj wszystkie frzy kluczowe, pod którymi wyświetlasz się w wyszukiwarce Google.
- Senuto – narzędzie zewnętrzne do monitorowania pozycji dla Twojego serwisu.
Napisz do nas

- Wycena do 5 dni
- Przejrzysta umowa
- Stały kontakt